پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3917
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، سیدعلی صالحی و سیروس میمنت بازیگران سریال «نون خ» مهمانان اولین بخش از «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی خواهند بود. تاکنون سه فصل از «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی پخش و این سریال به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده است. گفتنی است، مجموعه تلویزیونی «نون.خ ۱» از روز جمعه 16 مهرماه، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود؛ و به دنبال آن فصل‌های دوم و سوم این مجموعه نیز روی آنتن آی‌فیلم خواهد رفت.

فرزند عزت‌الله مهرآوران از وخیم‌تر شدن حال پدرش خبر داد و از مردم درخواست کرد برای بهبودی این بازیگر پیشکسوت، دعا کنند. عزت‌الله مهرآوران، بازیگر سینما و تلویزیون، از چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی، در شصت و هشتمین جشنواره فیلم سیدنی در کشور استرالیا، به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین آثار زنده‌یاد عباس کیارستمی در این رویداد سینمایی، مرور خواهند شد. این رویداد سینمایی، امسال از ۱۲ تا ۳۰ آبان به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد. 

آذرتاش آذرنوش در پی مدتی بیماری در سن ۸۴ سالگی از دنیا رفت. آذرنوش نویسنده و محقق در زبان و ادبیات عرب، استاد دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران و چهره ماندگار ادبیات عرب در همایش «چهره‌های ماندگار» بود. او همچنین عضو شورای عالی و مشاور عالی مرکز دایرة‌المعارف بزرگ اسلامی بود و سال‌ها مدیریت بخش ادبیات عرب این مرکز را بر عهده داشت. 

عبدالرزاق گورنه نویسنده تانزانیایی و خالق رمان «بهشت» برنده جایزه نوبل ادبیات شد. گورنه اکنون در انگلستان زندگی می‌کند و در دانشگاه کنت استاد ادبیات انگلیسی است.

بیشتر بخوانید: 

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

بهترین بازیگر سریال «دلدادگان» را انتخاب کنید

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر